Ads

Teszt: Névelők váltakozó esetben ~ NÉMET nyelvtan


Itt a múlt heti tesztünk folytatása! Egy kis nehezítéssel: már nem csak alanyeset, hanem a többi is előfordul a mondatokban. Online, pár perc alatt elvégezhető, 20 kérdéses teszt, a szint most középhaladó.
A magyarázatokat a névelőkkel kapcsolatban itt, itt és itt találod, az esetekkel kapcsolatban pedig itt és itt..
Pár másodpercet várni kell a betöltődésre...


Nyelvtani teszt: névelők váltakozó esetben


Egészítsd ki a mondatokat!

Siehst du ___________ Mann dor? Er is mein Bruder.

der
den
dem

In ________ Hotel sind jetzt viele Gäste.

der
den
dem

Wann gehst du in _______ Kino?

das
den
dem

Wir möchten ______ Café öffnen.

einen
ein
eine

Ich suche ________ Freund.

meinen
meine
mein

Hast du _______ Hausaufgabe gemacht?

der
den
die

Ich möchte _________ großes Haus kaufen.

eine
ein
einen

Mit ______ Chef konnte ich nocht nicht sprechen.

dem
den
der

Er kommt aus ______ Schule.

die
dem
der

Ich möchte ______ Kuchen backen.

eine
einen
ein

_____ Ausblick ist sehr schön!

dieser
diesen
diesem

Das ist _______ gute Idee!

ein
eine
einen

Möchtest du an ______ Abend ausgehen?

der
den
dem

Wir haben __________ Zeit dafür.

kein
keine
keinen

Wir verbringen eine Woche auf ________ Insel.

der
den
dem

Hast du ______ Anzeige in ______ Zeitung gesehen?

den - dem
die - dem
die - der

Was für ______ Geschenk ist das?

ein
eine
einen

Sie wollten nicht in ______ Restaurant essen.

dieser
diesen
diesem

Ich mag _______ Arbeit.

mein
meine
meinen

Hast du _____ ganze Butter zum Frühstück gegessen?

den
die
das
Share on Google Plus

About

0 megjegyzés: